-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Eksklusiv i ytterste forstand
Vi omtaler stadig eksklusive biler, men denne må nok betegnes som unik.
Lamboghini Veneno skal bare bygges i fire eksemplarer, og kun tre av dem tilbys kunder – den fjerde beholder Lambo selv.
Da er det klart man må forevige overrekkelsen av en slik superbil med 740 hester, den eneste som kommer til USA.
Den amerikanske kunden heter Kris Singh og fikk overlevert superbilen med en prislapp på 4.106.000 dollar på døren sin hjemme i Miami Beach.
På videoen forteller Singh hvordan han ble i stand til å kjøpe en slik eksklusiv bil, og hvorfor han valgte akkurat denne.
Noen hver hadde nok klødd i gassfoten etter å ta en skikkelig lang tur når bilen endelig var levert, men Singh kjørte bare til en restaurant på South Beach. Hvor han parkerte rett utenfor døra.
Det høres ut som en av de mange superbil-kundene man daglig treffer på Casino-plassen i Monte Carlo – eksponeringsbehovet er nok langt mer fremtredende enn bil-interessen.